در این مکان میتوانید از اخبار جدید بارسلونا با خبر شوید

۳۰آذر

بازیکنان بارسلونا

دوازدهمین دوره رقابت های جام جهانی باشگاه با قهرمانی بارسلونا به پایان رسید.

بیم فوتبال بارسلونا و ریور پلاته در فینال جام جهانی باشگاه (جام باشگاه های جهان) از ساعت 14 به وقت ایران در ورزشگاه یوکاهاما به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان لوئیس انریکه با 3 گل حریف خود را شکست دادند و به مقام قهرمانی این رقابت ها رسیدند.

بارسلونا پیش از این سه بار در فینال این رقابت ها حضور داشته بود و به دو قهرمانی در سال های 2009 و 2011 دست یافته بود و به عنوان پرافتخار ترین تیم جام باشگاه های جهان رسیده بود.

 

لیونل مسی و نیمار که در دیدار نیمه نهایی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند.

مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در دقیقه 36 بازی روی پاس نیمار اولین گل تیمش را به ثمر رساند. کاتالانها در ادامه موقعیت های گلزنی خوبی داشتند اما نتوانستند گلی به ثمر برساندند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان انریکه به پایان رسید.

لوییز سوارز که در دیدار با گوانگژو موفق شده بود 3 گل به ثمر برساند  در دقیقه 49 بازی گل دوم تیمش را به ثبت رساند. در ادامه لیونل مسی و سوارز بارها فرصت گلزنی داشتند اما با بی دقتی، توپ ها راهی به دروازه نبرد، تا اینکه سوارز اروگوئه ای در دقیقه 68 با ضربه سر توپ ارسالی نیمار را به گل تبدیل کرد و ضمن آقای گلی این رقابت ها گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در نهایت بازی با نتیجه 3 برصفر به پایان رسید تا بارسلونا برای سومین بار به مقام قهرمانی این رقابت ها برسد.

 

گفتنی است علیرضا فغانی به همراه کمک های ایرانی خود قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که نسبتا قضاوت خوبی هم داشتند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
امیر محجوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی