در این مکان میتوانید از اخبار جدید بارسلونا با خبر شوید

۲۱آذر

کریستیانو رونالدو

 فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفتگویی جنجالی عنوان کرده است که نمی توان آینده را پیش بینی کرد و شاید روزی هم برای بارسا بازی کند.

به گزارش ورزش 11، کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید در گفتگویی مفصل و جنجالی با آسوشیتد پرس در خصوص آینده اش گفته است که درها را بر روی هیچ تیم و یا لیگی نخواهد بست و در فوتبال هیچ چیز قطعی و قابل پیش بینی نیست.

وی در این گفتگو عنوان کرده است:

در مورد آینده صحبت کردن سخت است، چیزهایی وجود دارند که شما از پیش آنها را برای خود یک ایده کرده اید، که روزی بازی برای بارسلونا غیر ممکن خواهد بود و یا بازی کردن در تیم به غیر از منچستر یونایتد بسیار سخت است. در فوتبال هیچ چیز 100 درصد نیست  مسائل پیچیده تر از اینهاست. همه احتمالات وجود دارد و هیچ گاه برای من، تیم و یا لیگی بسته نیست. شاید در رئال مادرید به بازی خود پایان دهم. من فقط می خواهم صادق باشم و نمی دانم که فردا چه رخ خواهد داد. اگر فقط 75 درصد مطمئن بودم می گفتم مشکلی نیست، اما هیچ ایده ای ندارم.

 

نمی توان از الان خود را در لیگ آمریکا تصور کنم، البته این برای زمان حال است. به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای می گویم که پاسخ دادن به برخی سوالات سخت وجود دارد، چرا که ما از فرادای خود خبر نداریم. بنابراین ترجیح می دهم در زمان حال زندگی کنیم در حال حاضر شرایط خوبی دارم و از بودن در مادرید لذت می برم، . اما تا چند سال دیگر نمی دانم که چگونه فکر خواهم کرد.

 

زمانی که به اتمام قراردادم رسیدم تصمیم خواهم گرفت که در رئال می مانم و یا به باشگاه دیگری می روم و یا به فوتبام پایان می دهم. می دانم که هر چیزی شروع و پایانی دارد و اصلا از این موضوع نگران نیستم و خودم را برای آن روز آماده کرده ام.  این بخش از زندگی حرفه ای من است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
امیر محجوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی