در این مکان میتوانید از اخبار جدید بارسلونا با خبر شوید

۲۱آذر

بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا

 دو تیم بارسلونا و دپورتیوو لاکرونیا امشب در چارچوب هقته پانزدهم لا لیگا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می روند.

بارسلونا در حالی پا به این بازی می گذارد که در این هفته باید با انجام بازی های جام جهانی باشگاه ها به ژاپن سفر کند. شاگردان انریکه در مصاف قبلی خود، در مستایا، با نتیجه 1 - 1 برابر والنسیا متوقف شدند. فاصله آنها با اتلتیکو مادرید به 2 امتیاز و با رئال مادرید، به 4 امتیاز رسید.

 

حریف امشب بارسا، دپورتیوویی است که در 14 بازی این فصل خود تنها دو بازی را واگذار کرده است و از این حیث با سه تیم بالای جدول برابری می کند.
آنها هم اکنون در رده ششم جدول لا لیگا قرار دارند و در صورت پیروزی می توانند تا رده چهارم خود را بالا بکشند. دیدار امشب تحت الشعاع خبر مصدمیت مسی و نیمار قرار گرفت، به طوری که لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز قبل به هواداران آبی و اناری ها اطمینان داد که لیونل مسی برای بازی کردن هیچ گونه مشکلی ندارد.
اما مشکل مصدومیت نیمار در حدی نیست که بتوان او را صد در صد در ترکیب اصلی قرار داد، با این وجود گفته شده که ستاره برزیلی بازی اول بارسا در جام جهانی باشگاه ها را از دست خواهد داد.
این بازی به قضاوت خوزه سانچز و در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود.

اطلاعات بازی





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
امیر محجوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی