در این مکان میتوانید از اخبار جدید بارسلونا با خبر شوید

۲۱آذر

لیونل مسی

بازیکن سابق تیم ملی سوئد و بارسلونا در گفتگوی تلویزیونی با یکی از شکبه های سوئدی به تمجدید از فوق ستاره آرژانتینی بارسا پرداخت.

به گزارش ورزش 11، هنریک لارسن که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا برای دو فصل را دارد، معتقد است لیونل مسی توانایی انجام برخی کارهایی را دارد که کریستیانو رونالدو قادر به انجام آنها نیست.

لارسن در حال حاضر هدایت باشگاه فوتبال هلسینگبورگس سوئد را اختیار دارد و در سال های 2004 تا 2006 پیراهن آبی اناری ها را بر تن داشت.

این سوئدی 44 ساله در گفتگو با شبکه تلویزیونیTV4 Sport عنوان کرد:

من به شخصه از میان مسی و رونالدو، مسی را انتخاب می کنم، نه به خاطر اینکه مدتی در بارسا حضور داشتم. به دلیل اینکه مسی توانایی کارهایی را دارد که آنها را در بازی رونالدو نمی توان دید و او قادر به انجام آنها نیست. مسی به مانند یک رهبر گروه ارکستر است و می تواند با مهارت های خود با بازی ریتم خوبی بدهد.

فصل گذشته از بازی مسی مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار لذت بردم و او نشان داد که هر گاه او را به حال خود وابگذارند قادر است کاری را انجام دهد که در هیچ بازیکنی نمی تواند دید.

البته رونالدو هم توانایی هایی زیادی دارد و زدن حداقل 60 گل در طول یک فصل برای هر بازیکی مقدور نیست. اما انتخاب من لئو است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
امیر محجوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی