در این مکان میتوانید از اخبار جدید بارسلونا با خبر شوید

۱۷آذر

بوفون و اینیستا


اختصاصی | کاپیتان یوونتوس از آمادگی تیمش برای مقابله با سویا در لیگ قهرمانان اروپا گفت.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، دو تیم سویا و یوونتوس امشب در دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف یکدیگر می روند. این بازی در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان برگزار می شود و یووه در صورتی که بتواند یک امتیاز از سویا بگیرد، می تواند به عنوان تیم اول گروه چهارم به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کند.

 

جی جی بوفون، کاپیتان بیانکونری، در مورد لیگ قهرمانان اروپا گفت:

رقابت در لیگ قهرمانان اروپا خیلی دشوار است. تیم ها در لیگ های داخلی خود درگیر هستند و مسابقات فشرده ای را انجام می دهند و باید در اروپا هم به مصاف حریفان سرسخت بروند.

هر تیمی که به این مسابقات پا می گذارد مدتی حدود 11 ماه درگیر آن است. در واقع ساختن یک تیم منسجم از قبل از شروع فصل آغاز می شود و آماده سازی تیم ها برای مقابله با بهترین تیم های قاره باعث می شود که بازیکنان فشار زیادی را تحمل کنند.

 

کاپیتان بوفون که فصل گذشته نایب قهرمان این بازی ها شده در ادامه گفت:

  فکر می کنم، بارسلونا مثل فصل پیش مدعی اصلی قهرمانی باشد. آنها تیم قدرتمندی دارند که به نهایت هماهنگی رسیده اند. غیبت بازیکنان بزرگ این تیم خللی در بازی آنها وارد نمی کند. البته این دلیل نمی شود که از الان بارسا را قهرمان بدانیم، چرا که در فوتبال ثابت شده که تیم ها نمی توانند برای مدت زیادی در اوج بمانند. هر تغییری امکان دارد رخ دهد. تیم های دیگر خود را تقویت می کنند و تیم هایی که در حال حاضر از بقیه بهترند دچار ضعف می شوند.

وی در مورد دیگر مدعیان قهرمانی گفت:

  بایرن مونیخ و رئال مادرید هم تیم های آماده ای هستند. بایرن در آلمان از بقیه پیشی گرفته است و در اروپا هم عالی کار کرده است. ضمن اینکه فریب شرایط فعلی رئال را نیز نباید خورد. آنها می توانند با استفاده لغزش دیگر تیم ها باز هم به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شوند، افت آنها مقطعی است.

بوفون در ادامه در مورد بازی امشب تیمش در زمین سویا گفت:

  سویا نیازی به تعریف ندارد. یک تیم یکدست و کامل است و با توجه به ابزاری که در اختیار دارد عالی کار می کند. نمی توان با توجه به عملکرد این فصل سویا در مورد این تیم قضاوت کرد. آنها در اسپانیا هم از تیم های آماده محسوب می شوند که در این فصل برای تیم های بزرگ این کشور دردسر درست کرده اند. هم سویا و هم یوونتوس برای بردن به بازی می روند، ما هم می خواهیم ببریم و صدرنشینی خودمان را در این گروه سخت قطعی کنیم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
امیر محجوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی