در این مکان میتوانید از اخبار جدید بارسلونا با خبر شوید

۱۷آذر

پیکه و اینیستا

اختصاصی | سرمربی بارسلونا به دو بازیکن کلیدی خود استراحت داد تا با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها به مصاف بایر لورکوزن برود.

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، دیدار دو تیم بایر لورکوزن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می شود که تیم کاتالانی صعود خود را به مرحله بعدی این رقابت ها مسجل کرده است و به دو بازیکنان پرکار خود در این فل استراحت داده است.

آندرس اینیستا و جرارد پیکه، تنها بازیکنانی نیستند که مقابل لورکوزن به میدان نمی روند؛ دنی آلوز هم این بازی را بدلیل محرومیت از دست داده است و قادر به همراهی تیمش نیست.

به نظر می رسد انریکه به بازیکنانش برای کسب آمادگی بیشتر برای بازی با دپورتیوو لاکرونیا در لا لیگا و سپس پرواز به ژاپن برای شرکت در جام جهانی باشگاه ها استراحت داده است.

ضمن اینکه جرمی متیو، سرجی روبرتو، رافینیا و داگلاس هم مصدوم هستند و نمی توانند بلوگرانا را در بای آرنا همراهی کنند.

این بهترین موقعیت برای جوانان باشگاه بارسلونا است تا در ترکیب این تیم قرار گیرند و خود را نشان دهند. جوانانی مثل سرجی سامپر، کامارا، گامبائو و ویلفرد کاپتوم؛

بارسا بازی رفت را در نیوکمپ با نتیجه 2 بر 1 به سود خود تمام کرد و همان طور که گفته شد، به عنوان تیم اول گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا، به جمع 16 تیم برتر قاره سبز راه پیدا کرد.

 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
امیر محجوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی